SMART/RAGUŽ&BARBARIĆ DESIGN

Sve što se tiska mora biti dizajnirano

SMART, Raguž & Barbarić design je kreativna agencija koja surađuje isključivo s uspješnim Klijentima. Naš tipičan Klijent je obično subjekat koji se već suočava sa sve većim izazovima na našem ili susjednim tržištima (SMART je agencija orijentirana tržišno i komercijalno). Vrijeme improvizacije za njega je već prošlo i on želi dizajnirati: vizualni identitet, brand strategiju, ambalažu, vlastitu promociju… (ništa ne tiskati dok se prethodno ne dizajnira u SMART-u). Mi mu sve to možemo ponuditi i, u suradnji s našim kreativnim timom i definirajući svoje stvarne tržišne potrebe, naš Klijent postaje glavni junak jedne nove priče. Sva svoja iskustva pomoću našeg tima Klijent ima prigodu realizirati na novi, drugačiji način (zajedno sa SMART-om rješavati probleme).

Miro Raguž

Klijent ne dizajnira, on ima maksimalne zahtjeve

Klijent osobno dozira stupanj svojeg sudjelovanja u kreativnom procesu. Svojim angažmanom On podiže kvalitet dizajna, nerijetko motivirajući sve nas u SMART-u. Maksimalno postavljeni zahtjevi su glavni preduvjet za naš angažman. Samo tada imamo dizajn i jasno je da bez Klijenta nema ničega. On nas determinira i istina je da: kakav nam je Klijent takvi smo i mi. A mnogi naši Klijenti, osobito oni koji nam dolaze prvi put, kreću od marketinškog početka, oni trebaju novi identitet (specijalnost SMART-a je design vizualnog identiteta).

Stjepan Barbarić

Design branda, (bosansko)hercegovački trend

Naš Klijent ima potrebu za novim iskustvima. On zna da je dobar i uspješan i želi da to znaju i drugi. Naravno da je svjestan potrebe boljeg pozicioniranja na tržištu. Svakome je jasno da treba dizajn koji će ga izdvojiti iz mase, iz stereotipa. Naš svaki drugi Klijent odmah ulaže u vizualni identitet, možda ostalo ostavljajući za kasnije. U regiji imamo situaciju da priličan broj tradicionalnih trgovačkih tvrtki nastoji otpočeti proizvodnju i prvo o čemu razmišljaju je brand. Klijent ne smije oklijevati da se preoblikuje kroz uspješan dizajn i on je to shvatio (SMART svake godine dizajnira preko 20 novih vizualnih identiteta - brandova).

Dužim klikom prošetaj agencijom SMART

Kreativni proces SMART-a je promet Newyorške avenije, na kojoj ipak uhvatiš taxi

Mi želimo izazvati osjećaje i potencirati akciju i zato nudimo dizajn. Uvijek smo tu spremni na ozbiljan rad tek onda kad Klijent pritisne dugme. Ipak možemo istinski zadovoljiti samo Onoga koji zna ŠTO hoće. KAKO? Tu već nastupaju ljudi iz SMART-a. Mi dizajniramo Klijentova iskustva i logično je da ih prethodno moramo saznati i usvojiti. Mi to (i tako) radimo i postaje svejedno šta je predmet našega dizajna (SMART filozofija: sve mora biti dizajnirano).