SMART/RAGUŽ&BARBARIĆ DESIGN

Astra Dubravka

Astra Dubravka, mostarska tvrtka koja u svojoj glavnoj ponudi ima boje i lakove odlučuje da posve izmijeni svoju percepciju kod stalnih i potencijalnih klijenata. Management tvrtke, svjestan velike konkurencije, postavlja visoki standard u realizaciji novog imagea. Kreativni tim SMART-a jasan je u stavu da logo mora imati visoki stupanj originalnosti, jer ova branša nerijetko ima međusobno vrlo sličan, gotovo identičan vizualni identitet. Npr. to nikako ne smije biti spektar duginih boja.

Ljestve su izvanredno "ispričale" priču Astre Dubravke, strategija je tu i u njoj mjesto uglavnom imaju oni koji trebaju nešto obojiti. Lako je dakle bilo naći sredstvo iz asortimana ciljne skupine, izbjegavši molersku četku. Tipografija i ljestve (nikada se nećemo prestati čuditi koliko su originalne unutar stilistike industrije boja) savršeno funkcioniraju u verziji pozitiva i negativa. Otvorene ljestve aludiraju na njihovu upotrijebljenost, korištenost, rad u kući. Poziv na akciju, kupac zasigurno shvaća kao primarnu poruku koju trgovac šalje. I to smatramo najjačim elementom ovog logotipa.

Tvrtka raspolaže poslovnim prostorima velike kvadrature. Početak realizacije projekta odmah je inicirao rješavanje signalizacije van i unutar objekta, kao i oslikavanje vozila. Transport u takvim tvrtkama znači posebnu organizaciju djelatnosti jer se manipulira velikom količinom proizvoda.

SMART je osmislio i arhitektonsku komponentu oslikavanja fasade. Nije potrebno naglašavati što ta intervencija znači u industrijskog zoni grada obzirom na blizinu drugih poslovnih objekata, a često i konkurentskih. Zajedno s klijentom postavljeni su vrhunski standardi, osobito i sa odabirom oranž nijanse kao standardne boje u identitetu tvrtke. SMART je i ovaj put lansirao novi brand za tvrtku koja nudi boju kao artikl.

Naručitelj: Astra Dubravka, Mostar (BiH)
Za naručitelja: Vlado Cvitković
travanj 2008.