SMART/RAGUŽ&BARBARIĆ DESIGN

BeeCard

Zadovoljni ranijom suradnjom, "softveraši" iz Here ponovno su došli u našu agenciju sa zahtjevom novog vizualnog identiteta za projekt loyalty kartice. Osmislili su pool (udruženje) više tvrtki različitog profila ujedinjenih kroz lansiranje loyalty kartice. Trebali su dizajn; brand name (copywrite), vizualni identitet (logo, slogan, manual), brand strategiju (priču o pčeli - maskota).

Rješenju vizualnog identiteta prethodilo je vraćanje na priču o Heri, pčeli koja kreira košnicu, tj. pčeli u pokretu. No, kartica je morala imati i ime: novo i neočekivano. Na prvu, sinulo nam je BeeCard, što bi u prijevodu sa engleskog jezika bilo: pčelinja kartica ili be card: budi onaj koji koristi Bee karticu. Motivacija maksimalna pozitivna, o prezentativnosti da i ne govorimo.

U daljnoj razradi identifikacije projekta, dizajnirali smo maskotu, krunu osobnosti svakoga branda. Personalizirana pčela, sa izravnim emocijama sreće i pozivom na akciju u prvom planu, uspjela je započeti komunikaciju sa potencijalnim korisnicima.

Management Here bio je oduševljen. Znali su da projekt i prije lansiranja, s takvim vizualnim identitetom, ima ogroman potencijal: snažno motivira, jasan je, privlačan i nadasve bitno, nov je na tržištu. Promovira odanost klijenta i kao takav ne potencira rastrošnost nego kupnju sa svrhom. Sjajno odrađen posao!

Nije prvi put da značajnije učimo od klijenata da bi smo dizajnirali njegove proizvode i usluge. Ovaj put je to bila jedna loyalty kartica, od početka do finiša produkt domaćih marketinških stučnjaka, programera, investitora i, nadasve, domaćih tvrtki… Naravno tu je i domaća kreativna agencija. Svi oni na čelu s Herom su se smjelo upustili u tržišnu utakmicu s velikim trgovinskim lancima, stranim i domaćim, bez imalo respekta. U svega nekolika mjeseci života branda "Bee…" rezultati su fantastični.

Naručitelj: Hera, Mostar (BiH)
Za naručitelja: Ivica Ćorić
rujan, 2008.