SMART/RAGUŽ&BARBARIĆ DESIGN

Piano caffe Borovi

Piano caffe Borovi iz Čitluka najstariji je kafić u ovome gradu… točnije mala institucija. Početkom dvijetisućitih dobija novi vizualni idntitet, a istovremeno se redeizajnira i interijer. Obitelj Brkić, vlasnici istoimenih vinskih podruma ponajboljih hercegovačkih vina, nastavlja tradicionalno dobru suradnju sa SMART-om i nastaje novi brand Borovi.

Vizualni idenitet prati već poznatu klijentovu priču. Caffe je mirno mjesto pogodno za susrete i ugodna opuštanja. Sve ima lagani retro prizvuk, mlađi i dinamičniji gost gotovo da nije poželjan. "Otmjeni" tonalitet, na prvi pogled, dio je percepcije. Polucilindar, iako stiže iz prošlosti, dovoljan je da i danas osigurava stanoviti cabaretski pristup.

Ime Borovi, izuzev u lokalnim okvirima, nema ambicioznije pretenzije. Tipografija je maksimalno iskorištena i u službi je starinskih naočala (lenonke) i zajedno s polucilindrom asocira na gospodina klasičnijih svjetonazora. Upravo to je potrebno klijentu. To je dio njegove priče i brand strategija kakvom je on zamišlja. I nismo ga razočarali.

Naručitelj: Caffe Borovi, Čitluk (BiH)
Za naručitelja: Josip Brkić
listopad 2003.