SMART/RAGUŽ&BARBARIĆ DESIGN

Brkić

Brkić je SMART-ov najstariji vinski brand i do danas je ostao gotovo nenadmašan. Toliko je jednostavan i efikasan da je dugo vremena nakon što je dizajniran, naš prijatelj i klijent mislio da je nastao u jednom trenutku, u hipu, za petnaestak minuta.

A, uspkros činjenici da imate odlično vino, pa i ponajbolje u konkurenciji, ipak ćete priznati da kvalitet dolazi do izražaja tek kad se nalazi u jednako dobroj ambalaži. Tu tezu postavio je još 2003. godine jedan od naših prvih klijenata vinara Josip Brkić, hercegovački vinar. Prepoznali smo ogroman potencijal u priči koju je iznio gospodin Brkić, pričajući o originalnim recepturama kojima započinje proizvodnju.

Pored izrade vizualnog identiteta, izričito se tražila originalnost etikete, ekstravagancija, jednostavnost kojom bi se zapravo kazalo jako mnogo. Čak u konačnici i blagi pokušaj da se 'očita lekcija' konkurenciji kako treba izgledati moderna vinska etiketa koja nemilice ruši sva pravila standardnog etiketiranja. Smjelo smo uveli privjesnicu kao posve novi pravac etiketiranja hercegovačkih vina. Time smo zasigurno pobudili maštu kupaca i otvorili vrata brandiranju vina, jedinstvenog blaga Bosne i Hercegovine.

Tradicionalnim prenošenjem iskustava od naših starih, dugi niz godina dobra vina čuvala su se u lošoj ambalaži, gotovo nemarno flaširana u plastične boce, bidone... Vrhunske kapljice, rezultati mukotrpnog rada u vinogradu, nerijetko su dolazile u krive ruke lokalnih proizvođača koji nisu prepoznavali pravu vrijednost domaćeg vina, te njegov ogroman tržišni potencijal. To se danas uvelike promijenilo. Itekako smo poznati po vinu, kako u regiji tako i šire. Vino se nalazi na svim razinama kulture življenja: kao prehrambena namirinica, unikatni suvenir, sredstvo turističke promocije, pa i kao lijek.

Naručitelj: Podrumi Brkić, Čitluk (BiH)
Za naručitelja: Josip Brkić
rujan 2003.