SMART/RAGUŽ&BARBARIĆ DESIGN

City Spa

Mostar je oduvijek bio redovna destinacija stranim turistima i domaćim gostima. Mamio je restoranima smještenim tik uz Neretvu, vrelom kaldrmom zbog koje biste rado hodali bosi, ranim suncem već u travnju, koje je grad kupalo sve do sredine listopada. Vjerojatno taj njegov sjaj živi i danas, uspkros ratnim razaranjima, zadržao je šarm koji je i Mostarcima i strancima uvijek neobjašnjivo privlačan.

Ne krijemo zadovoljstvo zbog činjenice kako se naš grad ponovno vraća na prvo mjesto liste najposjećenijih gradova u regiji. Tome su u mnogočemu pridonijeli lokalni ugostitelji, hotelijeri i drugi turistički djelatnici.

Odličan primjer mostarskog razvoja turizma je novootvoreni wellness centar City Spa smješten na samoj obali Neretve, u neposrednoj blizini Carinskog mosta. Fantastična lokacija, impozantan izgled i full usluga ovaj objekat čine jedinstvenim u regiji. Kako bi se ovi segmenti izdvojili u prvi plan i bili jasno prezentirani svakom potencijalnom klijentu, vlasnici kompleksa, obitelj Slezak, došli su u našu agenciju sa zahtjevom za vizualni identitet.

City Spa - odličan copyright kojeg su sami iznjedrili, zajednički smo prihvatili na prvom sastanku u našoj agenciji. Klijenti su očigledno bili inspirirani činjenicom da se wellness nalazi u središtu grada, te da u sebi krije posve suprotnu priču od resorta i termalnih kupališta smještenih daleko od gradske gužve.

Ono što je u početku izgledalo kao nedostatak, na kraju je rezultiralo kao prednost. Našim dizajnerskim intervencijama klijentu smo uvelike pomogli da vizualno definira ovaj objekat, po svemu poseban, u čemu smo ostvarili veliku suradnju i sa arhitektima koju su projektirali ovo zdanje.

Slikovito rečeno, za logo smo posudili 3 neretvanska oblutka, te ih slobodnom kompozicijom pridodali nazivu definiranim sofisticiranijim pismom, blago zaobljenog tijela (Font Diavlo). Uporabom dviju srodnih boja, doveli smo logo na razinu svjetskih brandova slične stilistike, vodeći računa da poziva na odmor, relaksaciju, hedonizam, zdravo življenje i opuštenost. Nije bilo mjesta geometriziranim formama, oštrom rezu fonta i svim drugim neprihvatljivim asocijacijama.

Svakako bi izdvojili činjenicu da se logo dosta implementirao u interijer. Detalji su možda najviše obilježili proces implementacije. Potencijalnom posjetitelju asocijacije su vrlo lagane, bez agresije, pa se logo može naći na ručniku, na tepihu, na ulazu u objekat, na ključu garderobe...

Naručitelj: Interinvest, Mostar (BiH)
Za naručitelja: Dinko Slezak
studeni 2009.