SMART/RAGUŽ&BARBARIĆ DESIGN

Dammann čajevi

Ljubitelji čaja su napokon dobili priliku da uživaju u posve novom vrhunskom proizvodu na našem tržištu. SMART je dizajnirao kataloga poznatog francuskog branda čajeva Dammann Frères. Iako kompanija nudi 3200 eksluzivnih mješavina, u katalogu je predstavljeno više od 120 izvornih i 110 aromatiziranih čajeva, namjenjenih isključivo vrhunskim ugostiteljskim objektima, vjerojatno onima koji već nude Illy kavu ili druge vrhunske brandove, viskijā i konjakā čiji je distributer za Bosnu i Hercegovinu upravo naš klijent G3 Studio Široki Brijeg.

Klijent je imao izrazito složene zahtjeve pa je tako katalog morao ispunjavati sljedeće uvjete: trebao je biti u funkciji tea-menua u ugostiteljskim objektima, katalog za tea-shop u veleprodaji... Pri tome je trebao slijediti vrhunske dizajn parametre branda Dammann Frères, što je značilo, pored ostalog i vrhunski tisak u malim serijama mutiranim za svakoga pojedinačnog ugostitelja.

Pored privilegije koju smo osjetili radeći na ovakvom projektu, fascinirala nas je detaljna priča o Dammann Frères čajevima iz koje smo izdvojili najzanimljivije podatke: 1692. kralj Louis XIV prepustio je (dozvolio) gospodinu Dammaneu ekskluzivno pravo prodaje čaja u Francuskoj. To je početak duge priče koja dovodi Dammann Frères do otvaranja trgovina (podružnica) u cijelom svijetu i do pronalaska čajeva iz najboljih vrtova. Danas, Didier Jumeau-Lafond vodi tvrtku sa trećom generacijom, Emmanuelom i Florom, koji već jamče ovo prestižno naslijeđe i pripremaju budućnost ovom jedinstvenom proizvodu.

Zbog svog vodećeg položaja u distribuciji čaja, Dammann Frères je rasprostranjen po cijelome svijetu. U Orvegalu, gdje se nalaze tvornice, Dammann Frères razvija ekskluzivnu mješavinu za najpoznatije i najbolje kuće (Maisons), bilo gdje u Europi. Takav je slučaj i kod nas, u Bosni i Hercegovini, zahvaljujući odličnom poslovanju tvrtke G3 Studio doo Široki Brijeg.

Naručitelj: G3 studio, Široki Brijeg (BiH)
Za naručitelja: Marinko Lovrić
studeni 2009.