SMART/RAGUŽ&BARBARIĆ DESIGN

Etico

Etico Čitluk renomirani je proizvođač etiketa iz rolne. Iako smo posljednjih godina pažljivo pratili razvoj firme, od njenih početaka, usvajanja složene tehnologije, pravilan i postepen razvoj... morali smo sačekati neko vrijeme da vlasnik gosp. Pervan naruči dizajn vizualnog identiteta.

Kao dio logične strategije razvoja, sredinom 2006. u SMART-u je dizajniran novi brand i jedan novi period Etica je započeo. Dizajn loga je, kako to u našoj agenciji često biva, kao ishodište našao tipografiju. U ovom slučaju pokušali smo biti funkcionalni i slovni znak "o" postao je strip oblačić.

Ništa novo, reći će neki. Ipak, kao što znamo, ni najbolje dizajnirani logotipi sami za sebe ne znače ništa bez dizajnirane upotrebe. Pošto vrijedi i obratno, logo etiko, iako nepretenciozan, svoje pravo lice pokazuje u primjeni. A definirana primjena od bilo koje vizualne konstante pravi ozbiljan identitet, image…

Priča koja obično slijedi, a i u slučaju našeg klijenta Etico, razvija se iako možda ima slobodnu i nesputanu strategiju razvoja, te redovito poznaje cilj putovanja. Brand strategija, prelomljena kroz prizmu definiranog vizualnog identiteta, redovito daje i definirane konačnice. Ne samo u slučaju Etica, kojeg vam na ovoj stranici predstavljamo.

Naručitelj: Etico, Čitluk (BiH)
Za naručitelja: Gordan Pervan
travanj 2006.