SMART/RAGUŽ&BARBARIĆ DESIGN

Florahum

U našem poslu nema pravila u tome što radimo, koju problematiku rješavamo te kakve klijente susrećemo, a to dokazuje trenutak kada su u našu agenciju došli manageri tvrtki Eko trade i KS commerce na samom početku naše afirmacije. Iznimno smo ponosni na činjenicu da su kvalitet i profesionalnost prepoznati u najranijoj fazi razvoja SMART dizajna, te da smo već tada počeli uživati povjerenje izvrsnih poduzetnika i managera.

Direktor tvrtkr KS commerce, gospodin Stanko Kvesić PRVI je klijent naše agencije. Brand kojeg nam je prezentiralo, u svojoj branši postoji već duže vrijeme, ali kako bismo vama približili priču o tome što stoji iza njega, dovoljan vam je podatak da je djelatnost posve suprotna od svih drugih s kojima se inače susrećemo. Vodeći proizvod na tržištu poljoprivrednih supstrata u našoj regiji je Florahum, 100% domaći proizvod, od recepture, svih sirovina, proizvodnje, a i dizajna naravno.

Pored navedenog, kompleks proizvodnih pogona temelji se na suvremenoj tehnologiji, a kompletna proizvodnja pod nadzorom je vrhunskih stručnjaka. Ovaj podatak je važan iz razloga da ukažemo na profesionalnost i ugled tvrtki, koje su potvrdili i potrebama za dizajnom.

Naš doprinos razvoju ovog branda ogledao se, u prvom redu, kroz dizajn ambalaže. Kako bi pojednostavili priču i približili je potencijalnim kupcima, radikalno smo povećavali ilustracije voća, povrća, sadnica i cvijeća. Makro snimci istih omogućili su nam dizajnersku slobodu u svim parametrima. Bilo je relativno teško pronaći način kako da ambalaža šalje jednaku poruku redovnim kupcima takvih proizvoda i mladoj domaćici koja primjerice želi zasaditi ruže u vrtu. Potvrdili smo još jednom kako dizajn najlakše rješava takve probleme, pa je suvišno govoriti o važnosti dizajniranja kod ovakve i slične ambalaže.

Preko pakiranja, logičnim slijedom potreba u dizajnu, došli smo do izrade prigodnih kalendara, jer naš klijent za marketing nije imao budžet. Iz očitih razloga bilo je važno prezentirati tvrtku, uvući se u sva moguća vidna polja potencijalnih kupaca, ali i obradovati one najvjernije prigodnim darom. Kalendar je poslužio kao promotivno sredstvo svih proizvoda na tržištu, ali i oglasni prostor. Ilustracijom žene koja se opušta u vrtu i uživa u slobodno vrijeme, kontrirali smo grubom sadržaju unutar pakiranja koji češće znači mukotrpan tijekom sezone rada na poljima.

Naručitelj: KS commerce i Eko Trade, Široki Brijeg (BiH)
Za naručitelja: Stanko Kvesić
kolovoz 2004.