SMART/RAGUŽ&BARBARIĆ DESIGN

Focs Resor

Švedski touroperator, naš dizajn. Ništa neobično, tim prije jer je klijent naš stari prijatelj. Slovna ligatura, neformalan pristup, turistička stilistika, unutar švedskog brandinga, rekli bi smo. To su odlike ovoge koncepcije.

Krećući se brand logikom od samog starta firme, naš klijent je u početku malim koracima tražio od nas dizajn najvažnijih korporacijskih sredstava, nagovještavajući u konačnici velike projekte. Dizajn branda morao je svojim potencijalima pratiti navedene zahtjeve.

Naručitelj: Focs Resor, Örebro (Sweden)
Za naručitelja: Zlatko Papac
travanj 2005.

Katalog za 2006.

Raditi katalog za klijenta koji dolazi sa zahtjevnijeg tržišta od našega, bio je veliki zadatak za naš kreativni tim.

Iako nismo sumnjali u vlastite sposobnosti, ipak nismo smjeli ugroziti veliko povjerenje koje je klijent uživao kod nas. Isključivi internet kontakt funkcionirao je savršeno, bez obzira na činjenicu virtualnog sučeljenja na relaciji Mostar-Örebro-Mostar.

Kako je ovo prvi u nizu kataloga za Focs Resor sve potencijale smo usmjerili u pravcu razvijanja klijentove stilistike relativno još neafirmiranog vizualnog identiteta. Željeli smo da Focs Resor postane prepoznatljiv na švedskom tržištu u što kraćem roku i sa što manje angažiranih sredstava. Željeli smo biti sastavni dio klijentovog uspjeha.

Vašem klijentu je naposljetku katalog izradila tiskara iz Estonije. Kao i uvijek, kada su u pitanju naši press file-ovi, bez ijedne tehničke poteškoće.

Naručitelj: Focs Resor, Örebro (Sweden)
Za naručitelja: Zlatko Papac
listopad 2005.

Katalog za 2007.

Nakon velikog uspjeha kataloga iz 2006. dolazi novi katalog. Potencijalni švedski turisti, kako nam rekoše u Focs Resoru, za blagdane ga jednostavno očekuju.

Mali Focs Resor je u prošloj godini imao jedan od najuspješniji kataloga u regiji, što su potvrdili svi suradnici, ali i mnogobrojni konkurenti. Zato nam je ostalo samo to da nastavimo tamo gdje smo lani započeli.

Na prvi pogled, reklo bi se da unutar ovakve djelatnosti u grafičkom dizajnu autori rijetko jada imaju prigodu dati nešto novoga? Mi samo na to kažemo: tim prije je zadatak teži, jer novo se u marketingu isključivo očekuje. Iako smo ostali unutar Focs Resor stilistike ipak smo uspjeli ovogodišnji katalog podići za jednu stepenicu.

Focs Resor je opet bio rado viđen gost u domovima mnogih Šveđana. Trenutak kada su otvarali svoje prenatrpane poštanske sandučiće, zajedno s našim klijentom provjereno smo ih učinili boljim. A konkurencija u ovoj bogatoj skandinavskoj zemlji više je nego jaka. Zato nije bilo mjesta improvizaciji i sve je moralo biti savršeno.

Naručitelj: Focs Resor, Örebro (Sweden)
Za naručitelja: Zlatko Papac
studeni 2006.