SMART/RAGUŽ&BARBARIĆ DESIGN

Goya-tours

Autoprevoznička i turistička tvrtka iz Međugorja "Goya-tours" još je jedna domaća tvrtka koja je, prošavši organizacijsku fazu, osjetila potrebu da razvija i image. Dobro organizirana djelatnost, ulaganje u prometna sredstva, ljudske resurse, infrastrukturu... iziskivalo je i ulaganje u marketing.

Osjetivši taj momenat, neophodnosti usvajanja novog vizualnog identiteta, management Goya-toursa je u našoj agenciji postavio marketinške zahtjeve i dobio novi brand, osnovne elemente strategije itd. U dizajniranju se često desi, htjeli to mi ili ne, da ime (copywrite) odredi osnovne elemente vizualizacije, koji naizgled nemaju puno veze s funkcionalnošću. Tako se činilo i ovaj put.

Ime tvrtke nosi ime velikog španjolskog slikara (Goya). Znajući da ne postoji sredstvo unutar dizajna koje bi poništilo elemente takve percepcije, ili to barem uspjelo u cjelosti, naš dizajn tim je odlučio, ovaj put navedenu činjenicu iskoristiti kao prednost. Nastao je logo u slikarskoj maniri. Slobodni, umjetnički, tipografski stil upotpunio se ilustriranim leptirom u letu.

Odabir boja "toplog" spektra, leptir koji je bio sposoban neovisno (od tpografije) letjeti i multiplicirati se u različite desene, sve to je zaokružilo klijentovu novu stilistiku pogodnu za dizajniranje svakojakih turističkih sredstava. Prijevoznička funkcija, izborom ovakvog motiva, začas je postala zadivljujuće lagana i lepršava.

Naručitelj: Goya-tours, Međugorje (BiH)
Za naručitelja: Gojko Jerković
svibanj 2007.