SMART/RAGUŽ&BARBARIĆ DESIGN

Hotel Brotnjo

Hotel Brotnjo je hotelski kompleks u centru Čitluka, u Hercegovini koja oduvijek nosi predznak vinske regije. To je u konačnici dalo mnogo prostora za kreaciju i za posljedicu smo dobili izrazito funkcionalan design. Naravno da je veliki značaj imalo naše relativno bogato iskustvo sa ugostiteljskim sektorom i ovo je bio logičan nastavak te djelatnosti.

Grozd je ikonički univerzalan i ima višestruko značenje; skup istih jedinki na jednom mjestu, vrhunska anatomija mediteranskog ploda, desert kraljevskog menija, Dionizijska božanstvenost... SMART team je sretno primjenio logo na aplikacije karakteristične za ovu djelatnosti, ali i na one koje su često zanemarene u procesu brandiranja.

Definiranjem četiri boje u knjizi standarda, odmah smo riješili signalizaciju i kategorizaciju unutar projekta. Mijenjajući boju, koncept dizajna nije narušen, dapače, upravo je taj segment ovom hotelskom kompleksu dao dimneziju branda čija kvaliteta je neupitna. Ujedno je dobar do one granice da skoro da može biti apliciran "bilo kako", a da ne izgubi na kvaliteti.

Logo može postati (i hoće) više od jednog hotelskog vizualnog identiteta. Ima neskrivenu ambiciju da postane regionalan, jer je neupitna univerzalnost i jedinstvenost koju posjeduje. Ta činjenica stavlja ga među rijetke simbole koji prelaze sve vrste različitosti i pripadnosti, on slama jezičnu barijeru, jednom riječju savršen je.

Naručitelj: Hotel Brotnjo, Ugostiteljstvo i turizam dd, Čitluk (BiH)
Za naručitelja: Ante Milićević
rujan 2007.