SMART/RAGUŽ&BARBARIĆ DESIGN

Hotel Park

U razdoblju velikog procvata hotelijerstva na području Hercegovine 2006. godine, Širokobriježani su ponovo dobili svoje omiljeno okupljalište – Hotel Park. Sada, u vlasništvu poznatog hercegovačkog poduzetnika g. Tonka Ivankovića, hotel Park otvoren je u strogom centru Širokog Brijega. Dominantan lokacijom, morao je dominirati i vizualnim identiteom kojeg je, na njegov zahtjev, u kratkom roku dobio u našoj agenciji.

Kada naziv hotela konkretno definira njegov logo, što je u ovom slučaju bio termin park, asocijacija vodi ka tome da ćete u takvom hotelu zasigurno uživati u opuštajućoj atmosferi ljetne terase. Popularni naziv gradska kavana upravo je srž ponude hotela Park.

Logo je morao biti lako prepoznatljiv, pamtljiv, kao i sam naziv hotela, ali istovremeno i originalan i nijansu radikalniji od konkurentskih. Slovne znakove H i P transformirali smo u vrtnu garnituru stola i stolice, što je izravna asocijacija parka. Tu smo priču upotpunili zelenom bojom, čija je uporaba dosegla svoj vrhunac na korporativnim sredstvima.

Klijent je, rekli bismo, zadovoljio status hotela smještenog u centru grada. Najfrekventniji dio grada s najvećim prometom, obogaćen je mjestom za pauzu uz lagani espresso.

Naručitelj: TAJM, Široki Brijeg (BiH)
Za naručitelja: Tonko Ivanković
srpanj, 2007.