SMART/RAGUŽ&BARBARIĆ DESIGN

HT Eronet

U našoj referenc listi nalazi se i jedan od BH mobilnih operatera - HT Eronet. SMART je kreativno sudjelovao u tri Eronetove kampanje: !Hej ideš u kino?, Filmski SMS Kviz Sarajevo film festivala, te u akciji prodaje ulaznice za utakmice BH nogometne reprezentacije čiji je sponzor Eronet. SMART smatra priviliegijom raditi kampanju za tvrtku poput Eroneta, zbog njegova položaja na tržištu, zbog grandioznosti korisničke liste i zbog svega što je on postao od dana osnutka.

Način na koji smo uključili SMART ideje u već etablirani image, odrazio je našu visoku profesionalnost pri poštivanju ranije usvojenog vizualnog identiteta kao i marketinških zahtjeva Eronetova menagementa. U gotovo svim poslovima za Eronet smo se dakle uklapali u marketinšku strategiju klijenta bez velike mogućnosti za inovacijama kojima ovdje, uostalom, i nije bilo mjesta.

Naime, često smo svjedoci "nasilja" nad novim vizualnim identitetima, ali i onim poznatim, koji dođu pod klik miša mnogim amaterima i samoprozvanim profesionalcima, ponekad i profesionalcima. Tako njihovim (ne)znanjem često dobiju lošu sudbinu. SMART team ima čvrsto stajalište da postoji velika razlika u tome kada se neka ideja rodi u profesionalnom okruženju agencije za grafički dizajn i kada ona nastane kao samostalni proizvod nekoga tko za to nije kvalificiran.

Princip ideje u kreiranju ovih oglasa koji je u startu bio tematski definiran, išao je u pravcu dizajna klasičnog profi oglasa, sa elementima imperativa na naslovima i porukama akcije. Kino je kokica, film je reflektor i filmska traka, sms nagradna igra aludira na početak filma sa logom produkcijske kompanije. SMART team je uživao, a klijent dobio vrhunski tretman.

Naručitelj: HT Eronet
Za naručitelja: Mario Lebo i Toni Zlomislić
srpanj, 2006.