SMART/RAGUŽ&BARBARIĆ DESIGN

InterActive

Rad na projektu novog vizualnog identiteta na startu je bio ograničen preciznim zahtjevima klijenta. Interactive, tvrtka velikog ugleda i sjajno pozicionirana na tržištu, nije se htjela odreći glavnih postavki dotadašnje vizualizacije, u tome nije vidjela interes. Zadatak je dakle bio redizajnirati "stari" logo i s ostalim elementima novodizajniranog identiteta (ipak novi logo, boja dezeniranje…) ispričati jednu drugačiju priču. A to su obično najteži zadaci s kojima se, mi u SMART-u suočavamo. Nikada ne propuštamo udovoljiti klijentu i s ovakvim zahtjevima, bez obzira što su katkada rezultati kreativnog procesa i neizvjesni.

Zvijezdana krivulja, asocijacija ispresavijane fluo cijevi, po kojoj se klijent već prepoznavao na tržištu doživjela je racionalne promjene. Prešla je u negativ i doživjela jednu novu standardizaciju. Postavljene su, uz pomoć aktivnog klijenta, vizualne konstante koje su ipak garantirale nešto novo. Interactive se mogao predstaviti u jednom novom svijetlu, što je bio primarni cilj. Također se moglo tvrditi da je novi image logičan nastavak pozitivnih marketinških tradicija, što je također bilo iznimno važno. Barem je to naš klijent, zajedno s nama, smatrao.

Aplikacije su nakon tiga postale jednostavne i logične. Najteže je bilo prošlo. Znak (stela u negativu crvene kockice) se počeo multiplicirati. Od jedne kockice, začas smo dobili sudtav kockica. Takav raster je dao dinaičnu kompoziciju, postao je nevjerojatno "grafički". Simbolika nije ostala jednoznačna, naprotiv Interactive identtet je počeo pobuđivati pažnju lako ulazeći "pod kožu" novih-starih klijenata. Management je bio zadovoljan, jer je upravo to tražio.

Naručitelj: Interactive, Široki Brijeg (BiH)
Za naručitelja: Nataša i Igor Mikulić
srpanj 2005.