SMART/RAGUŽ&BARBARIĆ DESIGN

Podrumi Jerković

Ako imate priču koja je pokretač vaše ideje, u procesu brandiranja ne možete pogriješiti, posebno ako se radi o vinu. Zašto vino? Iako vinu već stoljećima ne treba selfpromotion, potreban mu je razlog zbog kojeg se pije i mjesto gdje se pije. Vino definitivno treba asocijaciju, treba biti plod grozda na jedinstvenom lokalitetu; vinogradu koji ima svoje posebnosti. Ukoliko su prisutni navedeni parametri, imate odličnu podlogu za vrhunski dizajn vinske etikete.

Svoju priču o vinu odlučio je brandirati g. Ivan Jerković iz mjesta Runovići pokraj Imotskog. Pričajući o jedinstvenoj Kujundžuši, rijetkoj sorti Dalmatinske zagore koja raste iz kamena, gospodin Jerković istaknuo je da je osobito priča o lokalitetu iznimno važna. Kroz razgovor došlo se i do legende o brdu Mračaj i o tme kako su runovićki krajobrazi pogodni za vinogorja još iz doba starih Rimljana kuda je od Jadrana (Salone) prema Bosni vodila i rimska cesta.

Postavljenim zahtjevima odgovorili smo ilustrirajući obje priče elementima koje smo pronašli na samom lokalitetu. To je u velikoj mjeri odredilo ekstravaganciju ovih etiketa, jer je bilo nužno učiniti butelje jedinstvenim na hrvatskom tržištu, već odavno zasićenom vinskim brandovima.

Naručitelj: Podrumi Jerković, Runovići (RH)
Za naručitelja: Ivan Jerković
travanj 2008.