SMART/RAGUŽ&BARBARIĆ DESIGN

Katarina

Društvo za proizvodnju, trgovinu i usluge u informatici 2007. na tržište lansira brand pod svojim, stručnoj javnosti poznatim, imenom Katarina. U komunikaciji sa SMART agencijom, ostvaruje se odlična suradnja koja rezultira realizacijom vizualnog identiteta riješenim kroz floralni piktogram.

Gdje je poveznica flore i informatike? Iznimno je važno da jedan brand, potpuno nov i nepoznat, tržištu ponudi nešto dosad neviđeno i neemitirano, nesvakidašnje. Pa iako se radi, u našem slučaju, o tvrtci koja je već zadnji niz godina uspješno djelovala na tžištu, pristup u brand strategiji je bio relativno nov i originalan. Željeli smo ga vidjeti posve svježim unutar djelatnosti kojoj pripada. Flora podiže lokalni brand IT tehnologije na razinu svjetskih imena poput Samsunga, Sonya, Macintosha.

Daljnja primjena logotipa, krenula je ipak sa naglašenom dozom elemenata IT tehnologije., želeći zadržati "kraljevsku" stilistiku koja se podrazumijevala. Posljednja bosanska kraljica majka s jedne strane, anžuvinski (naglašeno europski), ljiljan s druge. Management branda, u konačnici je bio vrlo zadovoljan na koji način su se logo i ostali elementi implementirali, pa i na onim segmentima gdje ga kupac najmanje očekuje.

Flora govori o boljoj, oku ugodnijoj percepciji često grube IT tehnologije. Govori i o vizualizaciji branda ženskog imena, što mu još više potvrđuje svjetski profil. Kada tržište doživi zasićenje pojedinom kategorijom branda, dolazi vrijeme onih koji ruše sve dosadašnje percepcije i asocijacije. To je Katarina.

Naručitelj: Katarina, Mostar (BiH)
Za naručitelja: Milenko Čović
veljača, 2007.