SMART/RAGUŽ&BARBARIĆ DESIGN

KV4RT

Mostarska tvrtka Mo Interijer odlučila je svoj vrlouspješni angažman u prodaji namještaja, proširiti formiranjem proizvodnje istoga, želeći sve svoje ljudske i materijalne resurse što kvalitetnije angažirati i ponuditi tržištu. Dugogodišnji uspješan rad na području plasmana pokućstva poznatih europskih marki, osobito kuhinja, rukovodstvo mostarske tvrtke Mo Interijer je čvrsto odlučilo upotpuniti vlastitim brandom. Ispunivši sve preduvjete, napominjemo da klijent raspolaže kvalitetnim resursima, osobito ljudskim; vlasnik Mo Interijera gospodin Miro Šuman je našem kreativnom timu dao odriješene ruke. Nije bilo nikakvih ograničenja... klijent je trebao sve: brand name, vizualni identitet, slogan, priču...

Razmišljajući o samom proizvodu kojeg klijent nudi nametnula se teorija o četvrtoj dimenziji. Duljina, visina, širina i vrijeme svakako su glavne karakterisitke pokućstva, životnog prostora, interijera uopće. Termin 'četvorni metar' također je vodio ka zaključku da je broj 4 izvrsna podloga za dobar vizualni identitet. Trebali smo copyright svjetskog ranga koji prelazi jezične barijere. Ništa manje od toga.

Četvrt ili četvrtina je "kvarat", a kvart je zapravo gradski prostor omeđen sa četiri značajnije ulice. Najveći uspjeh ovog vizualnog identiteta krije se u našoj profesionalnosti i našim idejama što su glavni pokretači rada u SMART- u. Učahurena četvorka (4) na mjestu slova A u riječi KV4RT, savršeno upotpunjuje našu primarnu ideju o četiri dimenzije. Za konačnicu smo dobili kombinaciju slova i broja koja je kao rođena za djelatnost jedne inženjerske tvrtkr kao što je KV4RT.

Vrlo često u procesu kreiranja logotipa, dizajner ima i određenu dozu sreće. Nismo uvijek u prilici dobiti sve potrebne elemente kao temelj dobrom dizajnu, a i klijenti znaju biti izbirljivi, pa te iste moramo sami kreirati i iz nastalog rješenja izvlačiti maksimalni potencijal. No, konkretno u ovom slučaju, cijeli proces dizajniranja išao je jednim prirodnim logičnim slijedom: mi smo bili na najvišoj razini zadatka, klijent precizan u svojim zahtjevima i u kratkom vremenskog roku nastao je KV4RT - namještaj po mjeri, danas već profiliran brand na tržištu koji uživa jak ugled među konkurencijom.

Naručitelj: Mo-Interijer, Mostar (BiH)
Za naručitelja: Miro Šuman
travanj 2009.