SMART/RAGUŽ&BARBARIĆ DESIGN

Leda

Leda je najnovija voda na BH tržištu. Skupina investitora sa Širokog Brijega je u proteklom periodu uložila svoja sredstva u ovaj zahtjevni posao i došla u našu agenciju.

A priča o vodi je sve samo ne jednostavna. Pored svih zahtjeva vezanih za proizvodnju i tehnologiju, trebalo je stvoriti brand na već prenapučenom tržištu vode i prerađevina zasnovanih na istoj. To je bio naš zadatak.

Od početka brand je krenuo utabanim vodenim putovima. Copywrite Leda ovom prigodom iznikao je iz vode u našoj agenciji i vizualizacija je potekla u tom pravcu. Bez nekog velikog eksperimentiranja, ne ulazeći u radikalne dizajn postupke, od klijenta smo dobili zadatak dizajniranja funkcionalnog branda. Njegov način motiviranja nije se smio udaljiti od već poznatih principa.

A to je lako prepoznatljiv prijateljski brand, nešto smanjene originalnosti. Unutar je stilistike već afirmiranih proizvoda slične namjene. U startu klijent nije imao namjeru ulagati veća sredstva u promociju. Tako smo i mi djelovali razvijajući koncepciju Lede.

Svodeći rizike na minimalnu razinu, nastao je još jedan domaći brand vode, tipični predstavnik ove grupe i još tipičniji prehrambeni brand.

Naručitelj: Obnova trgovina, Široki Brijeg (BiH)
Za naručitelja: Miljenko Bogdan
siječanj 2006.