SMART/RAGUŽ&BARBARIĆ DESIGN

Lukas Nakić

Klijent je dugogodišnji trgovac, jedna od najvećih veleprodaja prehrambenih artikala u regiji. Zastupnik i distributer poznatih robnih marki… ukratko, uspješan. Nakon velikih ulaganja u posao, infrastrukturu i sl., odlučio je da razvija vlastiti brand i došao u SMART.

Ime je već postojalo te zasigurno bilo afirmirano i managemant je ispravno odlučio da ga ne treba mijenjati, no odlučio se za novi vizualni identitet. U ovom slučaju upoznali smo se s mlađim dijelom rukovodstva, koje je s puno samopouzdanja i stručnosti ušlo u posao s našom agencijom očekujući, s pravom, najbolje. Ime Lukas-Nakić, na izgled komplicirano (polusloženica i "c" s kvakom…) kroz prizmu dizajna postalo je jednostavno.

Pet slova u jednome redu, pet u drugome, polusloženica je postala slovna ligatura. Dva slova "K" su u grafičkoj metamorfozi postale dvije strelice, žarište promatranja. Statičnost je postala "out"… znali smo u kojem ćemo pravcu krenuti. Imali smo strelice koje su postale naša dežurna piktografija.

Vizualni identitet je dobio globalnu dimenziju, jednostavno objašnjivo i vidljivo. Dojam koji na vas ostavi klijentov šleper, na primjer, nije daleko o pomisli da je došao iz jednoga drugog svijeta. A to je upravo uloga dizajna. Zašto jedna regionalna trgovačka tvrtka, "navikla" da prodaje i razvija tuđe poznate brandove, nebi imala svoj… bolji. Mi mislimo da može. Ovaj put to smo naučili od gospodina Nakića. On je, za uzvrat, dobio vrhunski dizajnirani vizualni identitet kojeg je začas, svojim znanjem i novcem, počeo pretvarati u originalni image.

Naručitelj: Lukas-Nakić, Široki Brijeg (BiH)
Za naručitelja: Stipe Nakić
lipanj 2005.