SMART/RAGUŽ&BARBARIĆ DESIGN

Mediteran Film Festival

Filmska umjetnost u Bosni i Hercegovini ima dugu tradiciju. Festivalska ne tako dugu, no novo doba otvorilo je vrata mnogih filmskih festivala. Mediteran film festival je regionalni filmski festival koji uključuje prezentere iz zemalja Mediterana i odražava se svake godine u Širokom Brijegu (Hercegovina).

Na čelu festivala je vrlo mladi tim volontera kojem je uspjela vizija: dovesti Festival kratkog filma u Hercegovinu. Vrlo brzo nakon 3 godine postojanja organizator lansira vizualni identitet. Ovakav i slični zadaci u dizajnerskom svijetu, redovito su prava poslastica. Iako partneri od samog početka, službena suradnja SMART-a i MFF-a dogodila se 2003. i traje do danas.

Krenuvši sa logotipom, preko plakata, koji je u promociji iznimno važan klijentu, pa sve do dokumenta kataloga realizirano je mnoštvo sredstava, usuđujemo se primjetiti ponekad radikalnih, bizarnih... U nastavku suradnje logo evoluira prirodno, u pravcu američkog underground stila. Erodirana tipografija počinje asocirati na jednu opuštenost i buntovništvo, često prisutno kod filmskih autora.

Klijent je redovito zadovoljan finalnim rješenjima dizajna i iz prve ruke saznajemo odlične reakcije publike na koncept dizajna. Sa ilustracijama mediteranskog načina života, kino ugođaja, akcije, hedonizma... Koliko god izgledalo u neskladu pozicija malog regionalnog summita filmaša u odnosu na velike filmske evente, čini nam se da smo uspjeli identitet MFF dovesti na razinu svjetske kvalitete. Što konkretno čini identitet filmskog festivala? Bilo što. Jer identitet samog filma može biti bilo što. Nerijetko je to prva smjernica za ideju kretivnom timu SMART-a. Lajtmotiv pri tome jedino sačinjava logo u kombinaciji s usvojenim letteringom i to se svima čini dovoljno.

Mnogobrojna publika koja posjećuje MFF regije Hercegovine, ali i BIH u cjelosti, dokazuje kako vapi za ovakvim i sličnim projektima koji su organizirani u svrhu okupljanja i druženja, razmjene iskustava i razvoja kinematografije. Svoju ulogu u dizajniranju promotivnog materijala Festivala SMART shvaća kao privilegiju upravo zbog činjenice da sudjeluje u preodgoju pojednica da cijeni djelatnost kinematografije.

Naručitelj: Kino video klub Amater, Široki Brijeg (BiH)
Za naručitelja: Tomislav Topić
rujan 2003.

12. MFF 07.05.11.

Portret (fran. portrait, od lat. protrahere - objelodaniti, objaviti i od starofranc. pourtraire - crtati, engl. portrait, likeness; njem. Bildnis, Porträt, u starijoj literaturi i Konterfai od franc. contrefaire - oponašati, odnosno od lat. contra i facere; tal. ritratto), u likovnim umjetnostima, prikazivanje individualnog izgleda određenog čovjeka.

→ pročitaj više…

Top 12 21.11.11.

Kako odabrati vino? Stanoviti Leon Daudet je još 1868. rekao: "... Moje je mišljenje da svatko treba piti, u prvom redu, domaće vino - produkt svojeg kraja. Na to vino naučen mu je organizam po baštini djedova..." Kako u navedeno ipak nismo sigurni, u današnjem vremenu globalizacije, mi vam nudimo naš odabir; naših TOP 12. To je kolekcija dvanaest različitih vina različitih proizvođača, a jedno im je zajedničko; dizajnirani su u našoj agenciji u proteklih dvanaest mjeseci.

→ pročitaj više…

14 MFF 23.04.2013.

Jeste li se ikada upitali što je zajedničko Španjolskoj, Francuskoj, Monacu, Italiji, Sloveniji, Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini, Crnoj Gori, Albaniji, Grčkoj, Turskoj, Siriji, Libanonu, Izraelu, Palestini, Egiptu, Libiji, Tunisu, Alžiru i Maroku? Naravno da znate, to su mediteranske zemlje i one imaju pravo učestvovati na Mediteranskim igrama, kao i na Mediteran film festivalu koji se već po već četrnaesti put organizira u Širokom Brijegu.

→ pročitaj više…