SMART/RAGUŽ&BARBARIĆ DESIGN

Nobel Corporation

Ne trebamo kriti kreativno zadovoljstvo kada čujemo da netko svoj biznis pretvara u promociju boljeg i zdravijeg načina života. I eto prigode za dizajn koji zasigurno mora imati vizualnu poruku koja služi i educiranju potencijalnog korisnika. Stilistika je to iz trendovske domene: ekologija, vodni resursi, globalno zagađenje, planetarna ugroženost zaliha pitke vode... Time se bavi naš klijent Nobel corp. najjača tvrtka za plasman sustava za filtriranje i obogaćivanje vode i sličnim uslugama.

Važna je činjenica da je koncept dizajniranja loga bio zasnovan na jednostavnosti. Voda općenito, a i Nobel, priča su koja ne daje prostora ničemu kompleksnom. Plava boja pozitivno asocira isključivo. Ona je boja naše "kapi" iz znaka; kapljice čiste, bistre i hladne vode… Rekli bismo: filtrirane! A to nije samo jednostavna funkcionalnost, klijent, gosp. Bošnjak, trebao je znatno više.

Nobel corporation je domaća tvrtka, na čelu sa izvanrednim menadžmentom koji neprestano dobiva priznanja za svoj odličan rad, ali komercijalni nastup u plasmanu vrhunske tehnologije je nešto drugo. Ovaj put smo od klijenta saznali mnogo o jednoj tehnologiji posve novoj na našem i okolnim tržištima. To je, u prijevodu, značilo da se zajedno s njime suočavamo i s predrasudama prisutnim na tržištu… a njih treba rušiti.

Teško je razuvjeriti, educirati i stvoriti potrebu za ulaganjem kod potecijalnih kupaca koji su još uvijek u znatnoj mjeri u zabludi da piju bakteriooški i kemijski ispravnu vodu. O zdravoj da i ne govorimo. I management Nobela corporation je odlučio da to promjeni. U priči o Nobel proizvodima sve postaje važno. I vizualni identitet počinje se cijeniti kroz image koji mu daje svjetsku percepciju. Tako da management zna što mu je činiti.

Naručitelj: Nobel Corporation, Mostar (BiH)
Za naručitelja: Boris Bošnjak
srpanj 2007.