SMART/RAGUŽ&BARBARIĆ DESIGN

Pavone

Kada smo prije 30 godina na televiziji gledali prizore američkih filmova u kojima je sve preplavljeno od tržnih megacentara, nismo ni slutili da će u vrlo kratkom razdoblju sve to dospjeti i kod nas. Nismo ni sanjali kako će nas 'pomesti' mali gradovi polica i izloga u kojima ćemo teško raspoznavati imena svjetskih brandova, one manje poznate ili pak sasvim nepoznate robne marke. U 'šumi konzumerizma' u kojoj danas živimo, vjerni smo ostali jedino provjerenoj kvaliteti i dobroj usluzi.

Pavone je brand gospodina Ivana Ivankovića. Pripadnik hercegovačkog trgovačkog lobija od kada zna za sebe, naš prijatelj je odlučio ne samo trgovati, nego i proizvoditi odjeću. Samo je trebao dokazati da, pored trgovačkog umjeća, posjeduje i druga potrebna znanja. I nije mu bilo teško.

Dok shoppingirate (kako bi se to danas reklo), zasigurno ste uočili ovog pauna kako se šepuri i samouvjereno pokazuje raskoš svojih boja. Naravno, metaforički rečeno jer pauna povezujemo sa spektrom boja koje ima na sebi, pa tako i sa bogatim asortimanom odjeće koju nudi trgovina Pavone.

Nakon preciziranih zahtjeva unutar promjene logotipa, sa klijentom smo u startu riješili da plavu boju, do tada rabljenu, treba hitno promijeniti u elegantniju crnu verziju, prkoseći prikrivenom spektru boja paunova repa. Logo smo doveli na razinu svjetskog branda nakon detaljne razrade Manuala što se manifestiralo na većinu osnovih i proširenih elemenata.

Riješili smo sve dileme oko dizajna prodajnih mjesta, otvorili smo komunikaciju sa prolaznicima i potencijalnim kupcima. Korporacijska sredstva su krenula u svrhu promoviranja laganog i opuštenog shoppinga. U procesu brandiranja klijent je odlučio i vozilima dati prostor za promoviranje, tretirajući ih kao mobilne reklame.

Pavone (hr. paun) je kroz dugi niz godina postao sinonim za trgovinu koja se može pohvaliti visokom kvalitetom odjeće koju nudi, samouvjereno konkurirajući najvećim svjetskim brandovima (Lacoste, Benetton, Gant...). Iako smo logotip naslijedili od druge agencije, gdje smatramo da je posao kvalitetno odrađen, ipak smo u agenciji podigli cjelokupan dizajn na jednu višu razinu.

Uz prethodnu dozvolu autora idejnog rješenja loga Pavone, naših kolega Anura Hadžiomerspahića i Ajne Zlatar, na zahtjev klijenta smo dizajnirali Manual lika branda.

Naručitelj: Pavone, Široki Brijeg (BiH)
Za naručitelja: Frano Kovač
Idejno rješenje logotipa: Ideologija, Sarajevo
svibanj 2003.