SMART/RAGUŽ&BARBARIĆ DESIGN

Radio Herceg-Bosne

Za vizualni identitet bilo koje radio postaje često važi da nije od presudnog značaja za izgradnju imagea tipičnog tonskog medija. Srećom ima i onih koji se ne slažu s tim, kao npr. management Radiotelevizije Herceg Bosne.

Zahtjev postavljen pred SMART teamom ukratko je bio: ispoštovati koncepciju programa postaje koja kroz suvremenu shemu i moderni pristup u uređivačkoj politici njeguje tradicionalne vrijednosti. Odgovor je slijedio u vizualnom identitetu, kojeg Vam predstavljamo na ovoj stranici.

Odlučili smo da se vratimo u BH prošlost (u konkretnom slučaju Humsku) gledajući iz perspektive današnje epohe. Nudeći aktualnu piktografiju izabrali smo motiv čuvene Radimlje, jedne od najpoznatijih europskih srednjovjekovnih nekropola i nismo pogriješili. Značaj odabira motiva, njegova općeprihvatljivost, simbol poruke mira... kao da su unaprijed osigurali dizajn univerzalnih tendencija, dovoljno lokalan da bi bio tipičan. Ujedno u funkciji emitiranja isključivo dobrih vijesti.

Ostalo je bilo samo stvar tehnike. Manual lika firme koji je, ovom prigodom nastao, otišao je u praksu i započeo život jednoga novoga radio branda, za kojeg danas možemo reći da, iako nikako i nigdje nije masovno apliciran, ipak neki način sveprisutan u javnosti čineći to na jedan diskretni i nenametljivi način.

Naručitelj: RTV Herceg-Bosne, Mostar (BiH)
Za naručitelja: Željko Raguž
lipanj 2005.