SMART/RAGUŽ&BARBARIĆ DESIGN

Radio Dobre Vibracije

Dobra vibracija je jednostavno pozitivna asocijacija. Tolika očiglednost, gotovo nepoželjna u marketingu, ne ostavlja mnogo prostora za asocijativnost. A klijent je kultna mostarska radio-postaja precizno pozicionirana na tržištu: koncepcija, stil, programska shema, neutralnost i objektivnost… dobre vibracije ukratko.

Težina zahtjeva je rješena izletom na globalni plan: smiley je postao "D". Nastao je logo Radija Dobre Vibracije. Čini se lako, ali nije. Rijedak je slučaj da u kreativnom procesu simbol iz globalnog svjetskog menija, dobije novu dimenziju i bude dio originalne kompozicije. A kod RDV-a, naš tim je to uspio. Pozitivni aspekti ovakvog vizualnog identiteta, prosto se ne daju izmjeriti.

Personality RDV-a postao je izrazito snažan i neupitam. Kao što ime (copywrite) ne ostavlja mjesto nikakvoj asocijaciji, ni piktografija R:)V ne zaostaje puno. Ni kod nje nema nikakve sumnje. Jednoznačna je do bola. To je pozitivna asocijacija… i to bez primisli. Čak ni najmanji tračak sumnje, poželjan u komunikaciji izazovnosti, ovdje ne postoji. A upravo je takva programska politika našega klijenta.

Očigledna tendencija ka pozitivnoj asocijaciji kod R:)V-a u ovakvom dizajn pristupu dobila je bezgraničnu funkcionalnost (prezentativnost), a to se u dizajnu ne viđa baš svaki dan.

Naručitelj: Radio Dobre Vibracije, Mostar (BiH)
Za naručitelja: Dalibor Božić i Antonio Šain
veljača 2005.