SMART/RAGUŽ&BARBARIĆ DESIGN

Resos

'Vrhunsko suho vino Blatina s kontroliranim geografskim podrijetlom od autohtone je sorte blatina, rubinsko crvene boje, voćnog bukea prepoznatljivog zbog terroire Pjanih Brda, mikroklimatskog podneblja i zemlje što mu daje voćnu aromu vanilje i suhih šljiva, aromu bobičastog voća, blagi barrique na nepcu, blage tanine odležale u drvetu, kiselina izbalansiranih sa šećerom. I zbog svoje kompleknosti Krleža reče Tinu Ujeviću “Blatina ti je najbolje vino na svijetu”.'

Ovo je tekst kontraetikete ambalaže blatine Resos. Ponekad smo oduševljeni kako klijenti imaju jasnu viziju onoga što žele, inspirirani svakodnenvim pojavama, predmetima, imenima... Naši uspjesi ogledaju se u tome da se lako uživimo u njihove vizije, pa počinje odlična suradnja u svim segmentima kreativnog procesa i procesa brandiranja.

Ponajviše smo iznenađeni koliko inspiracije imaju vinari, pokušavajući nas uvesti u svijet svojih ideja kako bismo što bolje dizajnirali brand i ambalažu. Možda je u tome najveća ljepota ovog posla. Individualnost klijenta, originalnost proizvoda, lokalitet, djelatnost... sve su to faktori iznimno važni kako bi naš kreativni tim u SMART-u iznjedrio još jedan u nizu vinskih identiteta. Sve smo ih imali smo u slučaju branda Resos.

Klijent je je etablirani vinar, strastveni zaljubljenik u svoj proizvod, odličan poduzetnik koji je sve svoje resurse uložio u ovaj projekt, pa smo i mi, rukovodeći se tom misli, dopustili sebi maksimalnu slobodu kreiranja.

Naručitelj: Resos, Čapljina (BiH)
Za naručitelja: DDražen Pervan
rujan 2008.