SMART/RAGUŽ&BARBARIĆ DESIGN

School

Nadamo se da volite ići u školu, ili barem u School. Jer tu ćete zasigurno naići na doban ambijent, pristupačno osoblje, kvalitetna posluga, osjećaj pripadnosti prijateljskom brandu... sve to čini nam se cafe School ističe u odnosu na sivilo mnogobrojnih ugostiteljskih destinacija u našem gradu. Ovdje je sve prozračno i puno svjetlosti, u bijelim i crvenim tonovima vrhunski dizajniranog interijera. Po mjeri mladoga gosta...

Sredinom rujna u našoj agenciji je obitelj Slezak naručila seriju ugostiteljskih brandova - jedan od njih je za cafe School. U sklopu stambeno-poslovnog kompleksa, na obali Neretve, pored Carinskog mosta, našao je svoje mjesto i ovaj kafić. Namjenjen je isključivo mlađoj populaciji i investitor je želio brand koji kvalitetno komunicira s ovom tržišnom grupacijom. Tako je u SMART-u dizajnirano tipografsko rješenje vizualnog identiteta te u suradnji s klijentom i dizajnerima interijera (Argentaria Sarajevo) na skladan način adekvatno inkorporiran.

Logo je oličenje jednostavnosti. Škola je cool, pa čak kad u praksi ponekad i nije tako. Posjetitelju cafea je obvezno ugodno u vedrom mladalačkom ambijentu i brand School to jasno podcrtava na svakom koraku.

School ili cool postaje svejedno. Znamo da je School, mada na svakom koraku, na svakoj dizajniranoj aplikaciji posjetitelju, zajedno s Klijentom, nudimo kulersku atmosferu. Jer sve se okreće oko jedinstvene mladelačke stilistike i, nadamo se, duhovitog pristupa većine sredstava dizajniranih na način kako bi to, recimo, školarac poželio.

Tako je, jednostavnom intervencijom na slovnim znakovima imena. škola postala dopadljiva. Igra riječi je u dizajnu igre slova digla na razinu motiviranja, upravo kad to nije nitko očekivao. Trenutak iznenađenja je maksimalan, jer prosječni konzument ni u snu nije očekivao dobar provod u školi. U School-u, da se nebi radilo o uobičajenoj predrasudi, pobrinuo spretno dizajnirani brand.

Svako sredstvo dizajna postalo je u dizajnu vizualnog identiteta dio jedne nove priče o školi, koju pored School inačice u dezeniranju navodimo i na drugim jezicima. Tipografičnost koncepcije School odlazi onoliko u beskonačnost prostora, koliko je neprekidnost našega prigodnog dezeniranja logična sama po sebi. Kad tome dodamo da smo na polju motivacije ostali unutar cool rješenja naš kafić se, bez sumnje, na samom startu jednoznačno odredio: tko je, što je, kakav je, za koga je...

Naručitelj: Interinvest, Mostar
Za naručitelja: Dinko Slezak
studeni 2009.