SMART/RAGUŽ&BARBARIĆ DESIGN

Slim

Nešto tanko i elegantno predstavljeno je u našem brandu Slim. Verbalni (brand name) i vizualni identitet, te dizajn ambalaže, izašao je ispod miševa naših dizajnera, kao još jedan od mnogobrojnih uspješnih projekata dizajniranih za renomiranu tvrtku Union-foods doo iz Čitluka.

Rijetki su klijenti koji dizajniraju skoro sve čime se bave. Dizajnirati se može sve, čak i ponašanje. A upravo je to ono što ovoga našeg klijenta čini vrlo jakim. Maksimalan pristup u lansiranju nove linije proizvoda koja dobiva vlastiti brand. Slim su, u prvom redu, platične slamke i proizvod su tzv. široke namjene.

Grupu Slim proizvoda klijent je u startu proširio unutar srodnog asortimana kućanskih potrepština. Posve logično je da je i to jedan od pravaca uspješnog razvoja svake robne marke, jer se naa takav način tipični predstavnik ciljne skupine zbližava s već dobro upoznatim likom branda. Jer retpostavka je da on redovito mora imati pozitivne asocijacije prilikom odabira i kupnje i logično je primjenjivati navedene komercijalne efekte na proizvode iz asortimana za koje pretpostavljamo da je isti zainteresiran.

Zato se dizajniran kretao unutar stilistike tržišne grupe koja dizajnira fešte i tulume i važno joj je kako će ugostiti frendove. Na prvi pogled sve je nepretenciozno. Slim je jednostavna (namjerno tipična) tipografska kompozicija. Font 'House' aludira na retro maniju vrlo popularno zadnjih godina. Vizualni identitet, u cjelosti, više je od toga. Pokloni, šalice, tanjuri, pribor za jelo, čajnici, čaše, telefoni, gitare, cvjetovi... sastavni su dio svakog pristojnog slavlja... Uz slamke i ostale Slim potrepštine, naravno.

Jednostavna kompjuterska grafika, pažljivo odabrane boje, markica s oznakom kvaliteta, prijateljski (jednostavni) logo i Slim je postao omiljeni proizvod. Nismo uspjeli naći ništa slično na našem tržištu. Skoro nam se učinilo da konkurentne tvrtke sustavno zanemaruju ove proizvode, ili bar neke od njih, kao da očekuju da će se npr. slamke prodavati same od sebe.

Naš klijent, Union-foods doo, budućnost svojih novih proizvoda nije želio prepustiti slučaju. Došao je u našu agenciju s novom linijom proizvoda, želeći joj podariti osobnost. Unutar složenog procesa uspostavljanja još jedne proizvodne djelatnosti, nije želio zanemariti dizajn i marketing.

Zato, na kraju, još možemo dodati da će naš Slim, u moru istih ili sličnih proizvoda, zauzeti istaknuto mjesto. Na polici bilo koje samoposluge izazivat će pažnju svakog potencijalnog kupca, jednostavno jer je drugačiji i bolji. Možda će pomisliti da se netko potrudio da se baš njemu dopadne... I neće biti daleko od istine.

Naručitelj: Union-foods, Čitluk (BiH)
Za naručitelja: Darko Leko
studeni 2009.