SMART/RAGUŽ&BARBARIĆ DESIGN

Sušac vina

Već smo u više navrata spominjali ogroman potencijal hercegovačkog područja za razvoj vina. Mnogi su taj potencijal iskoristili, te svoja obiteljska gospodarstva pretvorili u renomirane vinarije. I mali proizvođači koji se nisu bojali velikih konkurenata, okuražili su se u pokušajima da se nametnu ako ne istom kvalitetom vina, bar jednako dobrom ambalažom.

Iz kategorije manjih proizvođača javio nam se gospodin Ivan Sušac. Sa zahtjevom za dizajn vinske etikete stigao je u našu agenciju pod dojmom da će ovdje dobiti sve odgovore na pitanja o brandiranju vina. Frontalnu etiketu smo 'začinili' slobodnijim formama slovnih znakova SUŠAC, aludirajući na vinovu lozu uporabom izrazito serifnog fonta. Na etiketama smo asocijativno deifinirali boje žilavke i blatine, bez radikalnih eksperimentiranja. Na kontri je klijent dao prostora promotivnom tekstu koji bi zasigurno šarmirao konzumenta. Bez modernijih elemenata dizajna, vidno smo se priklonili tradiciji, te na taj način uspješno zadovoljili klijentove potrebe.

Rekli bismo, bez lažne skromnosti, kako smo s namjerom, ili zbog profila klijenata, s godinama uistinu razvili ogromne reference kad se radi o brandiranju vina. Dizajneri vina, kako nas u prijatelji često nazivaju, postali smo isključivo iz razloga jer je logika posla tako zahtijevala, ipak smo agencija sa uredom u srcu Hercegovine.

Naručitelj: Vinarija Sušac, Čitluk (BIH)
Za naručitelja: Ivan Sušac
kolovoz 2006.