SMART/RAGUŽ&BARBARIĆ DESIGN

Tomošped

Tomošped Široki Brijeg, tradicionalna je trgovačka, uvozno-izvozna firma. Godine 2007., na vrhuncu je i, nakon dugogodišnjeg rada, ima i zaokružen profil proizvoda. U najvećem procentu to je školski, darovni i program za administraciju. I kako to u Hercegovini u zadnje vrijeme biva, klijent želi stvaranje i afirmirnje vlastitog branda. Strategija je sve više, tržištu nuditi svoju pamet i svoj proizvod.

Brand je prapočetak navedene strategije. Uloga mu se zna; postati prepoznatljiv na malome tržištu prepunom iskomuniciranih robnih marki. Tomošped osigurava asortiman i kvalitetu usluga, po brand dolazi u SMART.

TLaganost pristupa, neobveznost gotovo na dječjoj razini, šarenilo, dinamika (rotacija) elementi su novoga vizualnog identiteta tvrtke Tomošped. A do brand strategije samo je korak.

Logo, zaštitne boje, tipografija, te osobita implementacija novih vizualnih standarda, postaju osnova za gradnju jednog novog identiteta.. Klijent zadovoljno ulazi u jednu novu fazu i, kroz postepeno ulaganje u image, lagano krči putove na tržištu sticajući sve bolje i bolje pozicije. Suradnja se nastavlja.

Naručitelj: Tomošped, Široki Brijeg (BiH)
Za naručitelja: Vlado Ćorić
lipanj 2007.