SMART/RAGUŽ&BARBARIĆ DESIGN

Top-bind

Top-bind, poduzeće iz Širokog Brijega još je jedna tipična priča iz SMART-ove radionice. Tzv. mali klijent ulaže sredstva u novu tehnologiju, strojeve, infrastrukturu i… ne zaobilazi marketing. Dizajn vizualnog identiteta, rađanje vlastitog branda, skromni budžet, pažljivo i racionalno ulaganje u vlastiti image.

Vizualizacija ovoga branda je spoj funkcionalnosti i motivacije. Priča je jednostavna i lako prepoznatljiva. Tvrtka se bavi grafičkim uslugama uveza i sličnim djelatnostima. Dominantna hobotnica simbolizira čvrstoću, u konačnici kvalitet usluge. Dizajn je privlačan, pomalo je neuobičajen, neočekivan. Motivira pozitivno.

U Manualu lika firme, Top-bind dobiva u SMART-u uobičajen paket sredstava dizajna: osnovne oblike potrebne u svakodnevnom komuniciranju; proširene samo u naznakama, tek one potrebne za početak života novoga branda. Školski primjer racionalnog početka rada jednog hercegovačkog privatnog poduzeća, u izravnoj vezi s rađanjem vlastitog branda i ulaganjem u njegov budući život.

Naručitelj: Top-bind, Široki Brijeg (BiH)
Za naručitelja: Marko Barbarić
rujan 2007.