SMART/RAGUŽ&BARBARIĆ DESIGN

TZ Zapadnohercegovačke županije

Promociju bilo koje turističke zajednice čini sama zajednica sa svim svojim potencijalima. Naravno da i agilnost stručnog tima zaduženog za promotivnu strategiju igra veliku ulogu u definiranju image regije na području turizma. U ovoj priči, susjedna Zapadnohercegovačka županija na čelu sa ljudima iz TZ-e imala je par zahtjeva da se oglasima o ekologiji i prirodnim ljepotama nametne regionalnom tržištu.

Moderno doba svima nam je nametnulo ekološku svijest: budimo svjesni onog što imamo i onog što uništavamo. Rekli bismo da ova dva, posve različita oglasa, ipak povezuje ista poruka. O Kravicama, ljubuškoj ljepotici, ne trebamo mnogo govoriti. Ovdje je PR tim klijenta samo ukazao na prirodnu ljepotu, a SMART je oglas dopunio detaljem kamenice.

Kod ovog oglasa radi se o tipičnom dizajn kontrastu. Obilje vode je u prvom planu jer je naša domovina jedna od vodom najbogatijih područja u Europi. S druge strane imamo kamenicu (prirodnu ili isklesanu udubinu u kamenu) u koju se najčešće skupljaju rezerve vode od kiše. Kojeg li paradoksa... Zamlja koja leži na vodi u svojoj je povjesti, a nerjetko i danas, često bila žedna. Nije li to Hercegovina?

U eko-akciji simboličnog naziva UBACI, NE BACAJ! kolažno smo definirali hrpu raznih otpadaka, posve nerazgradivih, a vrlo često nemarno bačenih pored mjesta predviđenih za bacanje smeća. Zajednički sa klijentom apelirali smo na lokalno stanovništvo da poradi na ekološkoj svijesti. Sami ocijenite jesmo li uspjeli.

Naručitelj: TZ Zapadnohercegovačke županije (BiH)
Za naručitelja: Grgo Mikulić
srpanj, 2007.