SMART/RAGUŽ&BARBARIĆ DESIGN

Restoran Udovice

Smart ima veliko iskustvo u suradnji sa klijentima iz ugostiteljske branše. No, ovaj projekt specifičan je po tome što restoran ima dugu tradiciju i u svojoj povijesti krije nadasve zanimljivu priču o dvije žene koje su imale težak, tipično naš, životni put. Čak je restoranski meni kreiran upravo na temelju njihovih recepata koje su potomci naslijedili. Naravno ime je otežavalo "glatko" dizajniranje iz bezbroj razloga koje ne trebamo napominjati.

Logotip smo definirali artistički, obrisi portreta dviju udovica jasno govore što klijent stavlja u prvi plan brandiranja. SMART ulaže velike napore da posve shvati viziju koju klijent ima od samog početka, jer nije često da restoran nosi termin pokojnika. Spasonosna rješenja, čini nam se, uspješno smo pronašli u samom restoranu, ili tek možda u percepciji koju smo naslućivali. Pronašli smo stvari u kredencu dviju baka, vezali smo se za pozitivne asocijacije.

Piktografija, čak možemo reći sustav znakova, kojim je dizajnerski tim obogatio korporativna sredstva izvrsno se uklopio u priču o udovicama-kuharicama. Oranž nijansa kuhinjskog pribora u multiapliciranju funkcionira na više načina: kao dezen, kao signalizacija itd.

Inspiracija često leži, u bezazlenim i gotovo nevidljivim stvarima, stvarima koje zapravo naizgled mogu biti štetne brandiranju. Kreativni tim SMART-a postavlja stvari na slijedeći način: Izvucite bakine bilježnice s receptima, pronađite meni prošlosti i putujte kroz vrijeme.

Naručitelj: Kordić - Udovice, Mostar (BiH)
Za naručitelja: Filim Kordić
travanj, 2006.