SMART/RAGUŽ&BARBARIĆ DESIGN

Vilinka

Vilinka je mitsko mjesto na kojem su prema narodnoj legendi vile izvodile noćne plesove. To mjesto zavoljela je i najplemenitija hercegovačka vinska sorta blatina. Na ovoj specifičnoj lokaciji na 400 metara nadmorske visine dala je jedintven plod i zanosnu kapljicu... Kada je sa ovim podatkom u našu agenciju došao gospodin Velimir Ereš, 'na prvu' smo osjetili kako ovaj mladi hercegovački vinar itekako hrabro ulazi u proces brandiranja, svjestan svih potencijala ove zapanjujuće priče.

Zašto bismo podcjenivali vjerodostojnost legendi koje smo od naših baka i djedova naslijedili usmenom predajom? Pa zar u djetinjstvu nismo s nestrpljenjem čekali da nam roditelji pričaju što zagonetnije i uzbudljivije bajke koje su oni slušali kao djeca? Bajke kojima smo razvijali maštu i bogatili svoje znanje o mjestima gdje živimo, gdje rastemo, odakle smo ponikli, i danas nam znače vrijednu uspomenu.

Priča o Vilinki je ujedno priča o vinu, pa je naš glavni zadatak bio probuditi asocijaciju da je mitska žena svojim plesom slavila rađanje grožđa i rast vinove loze, te plod pretvarala u vino jedinstvenog okusa. Tražili smo inspiraciju u nekom ljudskom liku, možda liku šumske vile.

Definirali smo kosu nalik na vinovu lozu, gotova kao da se sjedinila sa trsom i postala vječni dio ove mikrolokacije, što zapravo i govori legenda koju je ispričao Velimir Ereš. Međutim lik nismo u potpunosti definirali ženskim, ostavili smo prostora da promatrač sam osjeti da se iza tog misterioznog lica krije mnogo više od uvijenih niti loze i prodornih očiju. Na sve smo načine legendu stavljali u prvi plan, bazirajući svaki detalj brandiranja na ovoj priči, uistinu jedinstvenoj.

Ponosni što danas pijemo Vilinku, blatinu i žilavku, te uživamo u sjajnoj ambalaži što je produkt ove agencije, ističemo važnost ovakvih trenutaka u ovom poslu gdje se s klijentom nalazimo na istoj razini brand logike.

Naručitelj: Ereš company, Mostar (BiH)
Za naručitelja: Velimir Ereš
prosinac 2008.