SMART/RAGUŽ&BARBARIĆ DESIGN

Zoom

Zadatak za vas: kako biste dizajnirali logo za autosalon koji se zove Zoom? Uz par sati kreativne eksplozije ideja i nekoliko ilustracija i kombinacija fontova, došli biste sigurno do solidnog rješenja, ali profesionalni dizajner u par minuta prepoznaje ključne detalje u nazivu tvrtke, kako bi sa lakoćom ponudio vrhunski vizualni identitet.

Lako ćete uočiti kako su dva slova O jedan do drugoga, zapravo dva objektiva dalekozora koji što drugo nego zumira udaljene prizore, a slovni znaci spojeni (lukom okulara) kreiraju u konačnici automobil, što je i bio zadatak u početku. U ovom kontekstu zumiranje se odnosi na približivanje kupaca velikoj ponudi rabljenih vozila autosalona Zoom, a automobil je asocijacija na djelatnost tvrtke.

Ponekad je teško biti originalan, pa čak i kad imate sve preduvjete za to. U slučaju tvrtke Zoom, koliko je god bio izražen lokalni predznak, nismo odustajali od cilja da iznjedrimo svjetsku priču i zadovoljimo klijenta, da ga maksimalno impresioniramo.

Naručitelj: Zoom, Široki Brijeg (BiH)
Za naručitelja: Vladimir Mikulić
veljača 2002.