SMART/RAGUŽ&BARBARIĆ DESIGN

ZZO

Zavod zdravstvenog osiguranja je institucija koja djeluje na području Hercegovačko-neretvanske županije. Na prvi pogled mogli bi zaključiti da se radi o tipičnoj državnoj instituciji neosjetljivoj na vlastiti image. Ipak ovdje se radi o posve suprotnom slučaju, za što je preduvjet bio: agilni i moderni managment koji je znao kada i gdje zpočeti sa novim identitetom. Ukratko da bi smo došli do ovakvog rezultata bilo je potrebno imati za klijenta osobe, koje prepoznaju što su bili do tada, što su propusti ustanova sličnog profila, zašto žele mjenjati image.

Stručni tim ZZO-a bez premišljanja usvaja rješenje vizualnog identiteta unutar kojeg, sa minimalom intervencijom na tipografiji, silueta žene sažima profil djelatnosti. U kreativnom procesu prednost su dobili korporativni materijali koji bi u potpunosti promijenili dojam institucije po završetku brandiranja. Bit novinskog oglasa bila je u skrivenoj dozi humora kao kontrastu ne tako privlačnoj bolničkoj usluzi koja često izaziva negodovanje kod javnosti.

Tijekom procesa brandiranja, korisnici su prvo pozicioniranje mogli zamijetiti na njima najbližim bolničkim ustanovama i liječničkim ordinacijama. Dizajn markice, najmanjeg elementa, doživio je najveći uspjeh. Zavod joj je dao iznimnu važnost u sustavu osiguranja, a Smart joj dao vizualnu važnost grafičkim dizajnom. Ovo je bio očit primjer naše poslovne filozofije: Sve što se tiska treba biti dizajniramo.

Naglašavamo izvrsnu suradnju sa PR-om Zavoda zdravstvenog osiguranja koji su vizualnom identitetu dali mnogo prostora da se etablira preko oglašavanja, korporativnog materijala itd. Smatramo da je upravo zahvaljujući dosljednoj implementaciji vizualnih standarda odrađen odličan posao. Jedan brand, ipak lokalne namjene, ima identitet unutar svjetske percepcije.

Naručitelj: Zavod zdravstvenog osiguranja HNK-Ž, Mostar (BiH)
Za naručitelja: Dalibor Ravić
veljača 2008.